Az épület felújításával a megyében a már meglévő 14 kormányablak újabbal bővült, így Somogy megyében mára már az összes egykori okmányiroda modern kormányablakká alakult át.

A Lengyeltóti Okmányiroda 2000. július 1-én kezdte meg a működését, kezdetben személyi igazolvány- és lakcím ügyintézéssel.

A Lengyeltóti Kormányablak kialakítása nagy jelentőséggel bír, hiszen a településen is az ügyfélforgalom minden évben növekvő tendenciát mutat. A hivatalos ügyeik intézése érdekében így már nem kell távolabb utazniuk a környéken élőknak, hanem helyben, lakóhelyükhöz közel is tudják intézni hivatalos ügyeiket.

A szerdai kormányablak átadón elhangzott, hogy a Somogy megyei kormányablakokban több mint 404 ezer ügyfél jelent meg 2019-ben, ahol átlagosan 12 percet kellett várakozniuk és 9 perc alatt tudták elintézni az ügyeiket. Az előző évhez képest a megjelent ügyfelek száma több mint 40 ezerrel nőtt.

A Lengyeltóti Kormányablakban a személyi – és lakcímkártya, illetve a gépjármű ügyintézésen kívül már a több mint 2500 kormányablak ügytípus bármelyike intézhető, kezdeményezhető.