A harmadik helyen a Rádió 1 hálózata végzett 9,6, a negyediken a Music FM 8,2, az ötödiken a Sláger FM 7,1 százalékkal; a hirdetői szempontból kiemelten fontos, 18-59 éves korcsoportban a Petőfi részaránya 21,7 százalék (azaz 1,28 millió hallgató), itt második a Rádió 1-é 12,4 százalék; harmadik a Kossuth 11,4, negyedik a Music FM 10,2 százalékkal, a Sláger FM eredménye 6,4 százalék.
    
Melles Katalin kutatási igazgató elmondta: a Petőfi szinte minden idősávban vezet, országosan a Kossuth rádió reggel nyolc óra előtt és a déli időszakban teljesít a legjobban. Az igazgató hozzátette: különösen a reggeli műsorokban éles a verseny a rádiós piacon.
    
Budapesten viszont a Sláger FM vezet a napi 283 ezer hallgatót jelentő 19,1 százalékos részaránnyal, második a Music FM 16,8, harmadik a Petőfi 16,7, negyedik a Kossuth rádió 16,2 százalékkal, az ötödik hely a Rádió 1-é, 13.3 százalékos mutatóval.
    
A fővárosi kereskedelmi célcsoportban a Music FM 20,7 százalékon állt a májusi adatfelvételkor, ami napi átlagban 216 ezer hallgatót jelent, a Sláger FM 20,5, a Rádió 1 16,7, a Petőfi 16,0, a Kossuth 10,1 százalékot hozott. 
    
Géczi Tamás, az Inspira Media Research ügyvezető igazgatója arról beszélt: a helyi rádiók voltak a nagy nyertesei annak, hogy tavaly év végén lejárt a Class FM műsorszórási engedélye, és a számok azt mutatják, hogy a legtöbben megőrizték vagy még fokozni is tudták az akkor szerzett előnyüket.